Ζήστε τη μοναδική ευκαιρία κέρδους στην Avon

Βρες μας στο Facebook και στο Twitter

Πως να τη ρίξεις στο κρεβατι με χιουμορ..

Οι 10 ατάκες από τον ειδικό:
1)Αλλοδαπή γκόμενα προς Γκουσγκούνη: fuck me!
Γκουσγκούνης: Σκάσε μωρή μη σε μαμήσω!
2)Γκόμενα: Καφέ θέλεις;
Γκουσγκούνης: Ναι, απαντά ο Μεγάλος.
Γκόμενα: Πως τον πίνεις;
Γκουσγκούνης: Πολλά βαρύ και όχι, με δύο φουσκάλες.
Γκόμενα: Είσαι και μερακλής!
Γκουσγκούνης: Έχεις και γαμώ τις κ*λάρες, θα σε μαμήσω!


3)Γκουσγκούνης: Έφερα τις πίτσες.
Γκόμενες: Μα δε παραγγείλαμε πίτσες.
Γκουσγκούνης: Παραγγείλατε, δε παραγγείλατε, εγώ θα σας μαμήσω!

4)Γκόμενα: Θα μου φέρεις λίγο νερό;
Γκουσγκούνης: Α φιρί φιρί το πας να σε μαμήσω!
5)Ο Γκουσγκούνης έχει ατσαλώσει και λέει στην κοπέλα που την έχει γυρίσει
από πίσω:
-Βάστα τοίχο, γιατί θα σπρώξω γερά!

6)Γκουσγκούνης: Τι κάνεις;
Γκόμενα: Βαριέμαι.
Γκουσγκούνης: Κι εγώ! Δεν μαμιόμαστε λέω εγώ;;;

7)Ο Γκουσκγουνης ειχε σε μια βαρκα μια γκομενα και εκανε κουπι...
Σε μια φαση πεταει τα κουπια!
Γκομενα: Τωρα πως θα παμε?
Γκουσγκουνης : Μαμιώντας!!!

8)Γκουσγκούνης: Γυναίκα τι φαϊ έχουμε;
Γκόμενα: Μακαρόνια
Γκουσγκούνης: Τη μάμησες!

9)Ο Γκουσγκούνης, είναι πρώτη μούρη στο πλάνο και φυσικά σε ακατάλληλη στιγμή. Σε μια στιγμή μουρμουρίζει κάπως δυνατά:
- Πω, πω, να είχα μια μπύρα τώρα...
10)Γκουσγκούνης: Πορτοκάλι θέλεις;
Γκόμενα: Όχι.
Γκουσγκούνης:Να σε μαμήσω θέλεις;
Γκόμενα: Δεν έχω πρόβλημα.

Leave a Reply