Έναν περίπου μήνα πριν την επίσημη πρεμιέρα του στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, η γαλλική εταιρεία αποκαλύπτει και επίσημα την τελική μορφή αλλά και τις τεχνικές λεπτομέρειες του νέου DS4: του δεύτερου κατά χρονολογική σειρά μοντέλου της οικογένειας DS.
Αν μη τι άλλο, πρόκειται για ένα πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο μικρομεσαίων διαστάσεων, με ιδιαίτερη σχεδιαστική ταυτότητα, που με την πρώτη κιόλας ματιά παραπέμπει σε κουπέ μοντέλο. Το νέο DS4, το οποίο επιχειρεί να συνδυάσει ποικίλες αρετές, όπως είναι η χρηστικότητα σε καθημερινή χρήση, η πολυτέλεια όσον αφορά τη μορφή του εσωτερικού διακόσμου και ο δυναμισμός σε επίπεδο οδικών χαρακτηριστικών, βασίζεται ουσιαστικά στο γνωστό πλέον πρωτότυπο DS High Rider, που είδαμε όλοι για πρώτη φορά στην περασμένη Έκθεση της Γενεύης. Το μήκος του αυτοκινήτου, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά την πιο… εκλεπτυσμένη και σπορτίφ σε χαρακτήρα παραλλαγή του επίσης νέου C4, είναι 4,27 μ., το πλάτος του 1,81 μ. και το ύψος 1,53 μ. Στο εσωτερικό τώρα, στο οποίο είναι εφικτή η φιλοξενία πέντε ενηλίκων, η γαλλική εταιρεία προίκισε το νέο DS4 με κορυφαία για την κατηγορία στοιχεία εξοπλισμού, αντίστοιχου επιπέδου ποιότητα υλικών αλλά και μοντέρνο σχεδιασμό, δίνοντας συγχρόνως στους υποψήφιους αγοραστές του μοντέλου τη δυνατότητα να «χτίσουν»-εξοπλίσουν την καμπίνα ανάλογα με τις προσωπικές τους προτιμήσεις.
Στον τομέα των μηχανικών μερών, οι ιθύνοντες της Citroen ανακοινώνουν ότι το λανσάρισμα του νέου DS4 θα συνοδευτεί με το ντεμπούτο πέντε κινητήριων συνόλων που πληρούν –όπως είναι αναμενόμενο άλλωστε- τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5 που θα ισχύσουν υποχρεωτικά από τις αρχές του 2011 για όλα τα καινούργια αυτοκίνητα. Οι δύο εξ αυτών –βλ. τουρμποντίζελ- ανήκουν στη γνωστή πλέον γενιά κινητήρων με την ονομασία HDi, αποδίδοντας 110 και 160 ίππους (σ.σ.: ο πρώτος μάλιστα θα συνδυάζεται μεταξύ άλλων με σύστημα Start&Stop), ενώ, όσον αφορά τους βενζινοκινητήρες που ενδιαφέρουν περισσότερο τη δική μας αγορά, η γκάμα περιλαμβάνει τον γνωστό ατμοσφαιρικό 1,6 VTi των 120 ίππων, καθώς και τους αντίστοιχους υπερτροφοδοτούμενους του ομίλου PSA των 155 και 200 ίππων που φιλοξενούνται μεταξύ άλλων και στο DS3.
Όπως όλα δείχνουν, η διάθεση στις επιμέρους αγορές της Ευρώπης του νέου Citroen DS4 δεν αναμένεται να ξεκινήσει πριν από τις αρχές της επόμενης χρονιάς. _Χ.Α.
Όπως όλα δείχνουν, η διάθεση στις επιμέρους αγορές της Ευρώπης του νέου Citroen DS4 δεν αναμένεται να ξεκινήσει πριν από τις αρχές της επόμενης χρονιάς. _Χ.Α.