Ζήστε τη μοναδική ευκαιρία κέρδους στην Avon

Βρες μας στο Facebook και στο Twitter

Η Δούκισσα Νομικού γραφει..

Η Δούκισσα Νομικού γράφει στο http://entertv.gr:
Αυτό είπα κι εγώ.. Ότι πρέπει να ζήσω την περιπέτεια! Πρέπει να κάνω κάτι που δεν το έχω ξανακάνει. Να τολμήσω… Να ρισκάρω… Να μη φοβηθώ…

Ήμουν έτοιμη! Μου πήρε πολλά χρόνια να το αποφασίσω, αλλά επιτέλους βρήκα το θάρρος και το αποφάσισα.  Θα μάθαινα σκι !! ( Το έκανα τόσο δραματικό, για να φανεί σπουδαίο και να τονίσω το πόσο δύσκολο είναι.)
Θυμάμαι όταν ήμουν ακόμη μαθήτρια στο σχολείο  και  πηγαίναμε εκδρομές στα χιόνια, όλα τα παιδιά δοκίμαζαν – μαζί με δάσκαλο πάντα – να κάνουν σκι… Εγώ αυτό που έκανα με μανία, ήταν έλκηθρο… Μέχρι πρόσφατα (!!!) Μου φαινόταν αδιανόητο να φορέσω τα τεράστια πέδιλα- που ένας Θεός ξέρει πως ισορροπείς εκεί πάνω-και να ανέβω σε ένα πανύψηλο βουνό, που στο μυαλό μου φάνταζε πιο ψηλό και από το Έβερεστ! Μην αναφερθώ σε όλους αυτούς που κατεβαίνουν το βουνό  γρηγορότερα και από τον «ΜΠΙΜΠ-ΜΠΙΜΠ» και δεν ξέρεις από που σου έρχονται!! #pfff
Λοιπόν την απόφαση την είχα πάρει, το θάρρος το είχα βρει. ( λέμε τώρα )
Πήρα ζεστά γαντάκια και κασκόλ.. . Μόνο να,  δεν με άφησαν να πάρω το αγαπημένο μου σκουφί. Είναι λέει παιδικό.  Μωρέ τι μας λες!!!
Εντάξει είναι λιγάκι παιδικό, αλλά ποιός νοιάζεται;;;
Μετά έπρεπε να νοικιάσουμε ένα σωρό πράγματα που έπρεπε   να τα κουβαλάμε πάνω κάτω!
Και μετά είχε έρθει πλέον η ώρα.. της τούμπας! Μιλάμε για πολλές τούμπες! Στην αρχή ήταν μέσα στο πρόγραμμα, γιατί ο δάσκαλος είπε :
«Μάθημα πρώτο. Πως θα τρως τούμπες».
Οκ. Φάγαμε πολλές,  μέχρι να σιγουρευτεί ότι έχω μάθει πως να πέφτω, ώστε αν συμβεί και αυτό κάποια στιγμή να γίνει με σωστό τρόπο και να μην χτυπήσω σοβαρά! Αφού μου έδειξε πως σταματάμε και πως στρίβουμε, πήρα θάρρος και του ζήτησα να ανέβουμε σε κάποια πίστα. Γιατί τόση ώρα, κάναμε εκεί που έκαναν όλα τα παιδάκια… Και μιλάω για παιδάκια κάτω των 5 ετών!!! Και έκαναν καλύτερα από εμένα.  Οπότε πείσμωσα και είπα θα τα καταφέρω.  Και  τελικά τα κατάφερα! Ακόμα και ο δάσκαλος εξεπλάγην… #xexe
Εντάξει , έφαγα μερικές τούμπες ακόμη, αλλά περισσότερο για να σιγουρευτεί ο δάσκαλος ότι έχω μάθει πως να πέφτω σωστά! :-)
Τελικά αν ξεπεράσεις τους φόβους σου, μπορείς να καταφέρεις πολλά! Από κάτι ασήμαντο, όπως  το να περάσεις ωραία μια μέρα κάνοντας σκι, μέχρι να κατακτήσεις το πιο μακρινό σου όνειρο..
Αν ρισκάρεις για κάτι που θες και χάσεις, δεν έγινε και τίποτα.. Αν δεν ρισκάρεις , απλά έχασες που δεν τόλμησες.. 

Η ζωή είναι όμορφη, το θέμα είναι πως εσύ θα την απολαύσεις.. Δεν είναι δύσκολο.. Μερικές φορές είναι πολύ απλό !!
ΥΓ. Αφού κατέβηκα δυο φορές την πίστα, μετά αποφάσισα να κάνω αυτό που ξέρω καλύτερα…. Όχι έλκηθρο.. Αλλά αυτό:
χιχιχι

ΥΓ2. Αν θες κάτι πολύ, πείσμωσε! Και θα το καταφέρεις! ( Για φαντάσου πολλές ονειρεύονταν να δουν από κοντά τον Ashton  Kutcher και τα κατάφεραν!!! λολ )
 Πηγή:Doukissa's Diary at http://entertv.gr

Leave a Reply