Ζήστε τη μοναδική ευκαιρία κέρδους στην Avon

Βρες μας στο Facebook και στο Twitter

Ελένη Μενεγάκη:«Έχω παχύνει τελευταία»

Όπως κάθε πρωί, έτσι και την Τρίτη, ήρθε η ώρα για τη στήλη της μαγειρικής στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη.
Συνήθως, η οικοδέσποινα του« Καφέ με την Ελένη», πλησιάζει τον πάγκο της κουζίνας όπου μαγειρεύει ο σεφ της εκπομπής και δοκιμάζει όλες τις λιχουδιές που ετοιμάζονται. Σήμερα όμως αυτό δεν συνέβη, γιατί η Ελένη δήλωσε πως έχει παχύνει απότομα τελευταία: «Δεν πλησιάζω, όχι. Να τα ξεχάσετε αυτά! ΄Εχω παχύνει ξαφνικά, από εκεί που είχα γίνει πετσί και κόκκαλο. Δεν θέλω να είμαι ούτε κόκκαλο, ούτε πετσί, θέλω να είμαι μια κανονική γυναίκα. Να μπορώ να πλακωθώ στο φαγητό το καλοκαίρι που δεν θα σας βλέπω και δεν θα με βλέπετε και να έχω το περιθώριο να πιω το ουζάκι μου, τις ποικιλίες μου, να περάσω ωραία!», είπε η 41χρονη παρουσιάστρια.

Leave a Reply