Ζήστε τη μοναδική ευκαιρία κέρδους στην Avon

Βρες μας στο Facebook και στο Twitter

Πωλήσεις τηλεοράσεων και μπάλα


Στην απουσία μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων το φετινό καλοκαίρι αποδίδουν εν μέρει οι κατασκευαστές τηλεοράσεων την σημαντική πτώση του τζίρου στις συσκευές επίπεδης οθόνης. 
Οι κατασκευαστές τηλεοράσεων LCD στην Ταϊβάν, η οποία αποτελεί έναν από του μεγαλύτερους προμηθευτές ηλεκτρονικών ειδών στον κόσμο, αναφέρουν μείωση των
εσόδων τους που υπερβαίνει το 13% σε ορισμένες περιπτώσεις. Εκτός από την εμφανή μείωση της ζήτησης για τηλεοράσεις LCD και Plasma, στο «ψαλίδισμα» των εσόδων συμβάλλει και η πτώση των τιμών, αλλά και η διάδοση νέων τεχνολογιών όπως αυτή των τηλεοράσεων LED, που παραμερίζει τις παλιότερες οθόνες.

Πέφτουν τα έσοδα
Το πρακτορείο ειδήσεων Taiwan Economic News μετέδωσε ότι σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές τηλεοράσεων της χώρας αντιμετωπίζουν σημαντική μείωση εσόδων. Η εταιρεία Chimei Innolux, ένας από τους μεγαλύτερους παραγωγούς οθονών στην Ταϊβάν, είδε τα έσοδά της να μειώνονται τον Απρίλιο κατά 13,5% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Συνολικά η εταιρεία πραγματοποίησε αποστολές 11,03 εκατ. μονάδων οθονών μεγάλου μεγέθους και 29,55 εκατ. μονάδων μικρών και μεσαίων μοντέλων. Οι αριθμοί αυτοί αντιστοιχούν σε μείωση 5,3% και 21,5% αντίστοιχα από μήνα σε μήνα.
Η εταιρεία AU Optronics δεν είχε καλύτερη τύχη, σημειώνοντας πτώση εσόδων της τάξης του 7,7% τον Απρίλιο, ενώ η εταιρεία Chunghwa Picture Tubes κατέγραψε πτώση 4,9% τον ίδιο μήνα.

Αν δεν έχει μπάλα, δεν αγοράζουν

Σύμφωνα με την Γκόκσεν Σέρτλερ, αναλύτρια στην εταιρεία Meko, η οποία διεξάγει έρευνες για την ευρωπαϊκή αγορά των τηλεοράσεων, η κατάσταση μπορεί να επιδεινωθεί περισσότερο τους προσεχείς μήνες λόγω της απουσίας σημαντικών «τηλεοπτικών» γεγονότων (αθλητικές διοργανώσεις κ.λ.π.). Όπως σημειώνει, η έλλειψη μεγάλων κοινωνικών γεγονότων, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Κίνα, οδηγεί σε στασιμότητα στη συγκεκριμένη αγορά, καθώς κανείς δεν θέλει να αγοράσει τηλεοράσεις.
«Στην Ευρώπη, για παράδειγμα, δεν υπάρχουν σήμερα γεγονότα που να οδηγούν στην αγορά τέτοιων τηλεοράσεων. Πέρυσι είχαμε πάρει τα πάνω μας με το Παγκόσμιο Κύπελλο, όμως φέτος δεν έχουμε μεγάλες εκδηλώσεις και διοργανώσεις. Φυσικά, αυτό θα αλλάξει το επόμενο έτος, με τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων στη Βρετανία. Αλλά αυτό θα γίνει τότε, όχι τώρα», δήλωσε η κ. Σέρτλερ στο ιστολόγιο τεχνολογίας TechEye.

Κερδίζουν έδαφος οι οθόνες LED

Ένας άλλος λόγος που οδήγησε στη μείωση των εσόδων στην αγορά των οθονών LCD είναι η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών στο χώρο των τηλεοράσεων. «Οι τιμές έπεσαν καθώς όλοι σήμερα προσφέρουν οθόνες με οπίσθιο φωτισμό LED. Όσο μεγαλύτερη είναι η προσφορά, τόσο περισσότερο πρέπει να πέσουν οι τιμές για να είναι ανταγωνιστικές, κάτι που συνεπάγεται ‘’χτύπημα’’ στα έσοδα. Τέλος, έχει μειωθεί και ο αριθμός των αποστολών», σημείωσε η κ. Σέρτλερ.
Η τεχνολογία φωτισμού LED είναι η πιο προηγμένη που διατίθεται σήμερα. Οι εν λόγω τηλεοράσεις διαθέτουν οπίσθιο φωτισμό LED με υψηλή ποιότητα εικόνας και άριστη φωτεινότητα, αντίθεση και ευκρίνεια, καταναλώνοντας παράλληλα λιγότερη ενέργεια.
Η εταιρεία Meko παρατηρεί μια «διάσπαση» της ευρωπαϊκής αγοράς, μεταξύ Δύσης και Ανατολής.
Σύμφωνα με την κ. Σέρτλερ, η δυτική αγορά είναι κορεσμένη, εξ ου και η ζήτηση είναι χαμηλή. Αντίθετα οι ανατολικές χώρες είναι ακόμη πίσω τεχνολογικά, καθώς πολλά νοικοκυριά δεν διαθέτουν τα χρήματα για να προβούν σε μια τέτοια αγορά.

Leave a Reply