Στο φως της δημοσιότητας ήρθαν οι πρώτες επίσημες πληροφορίες για το πρόσφατα ανανεωμένο Opel Corsa Nurburgring Edition.
Ο λόγος, φυσικά, για την ισχυρότερη -μέχρι σήμερα- έκδοση του δημοφιλέστατου "μικρού" που το πρώτο τρίμηνο του 2011 φιγουράρει στη δεύτερη θέση της ελληνικής αγοράς, πίσω από το Toyota Yaris και μπροστά από τo Ford Fiesta.
Με αφετηρία την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση OPC των 1,598 κ.εκ. και με αλλαγές στα μηχανικά του μέρη, το Corsa Nurburgring Edition έφτασε από τους 192 στους 210 ίππους, ενώ ανάλογη αύξηση παρουσίασε και η μέγιστη τιμή της ροπής αγγίζοντας, πλέον, τα 280 Nm.
Το νέο σύστημα διαχείρισης του κινητήρα και το ανασχεδιασμένο σύστημα εξαγωγής, συμπληρώνει η παρουσία ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο αναλαμβάνει να περιορίσει την απώλεια πρόσφυσης των κινητήριων τροχών και να αναβαθμίσει τη συνολική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην άσφαλτο.
Για το σκοπό αυτό άλλωστε διαφοροποιήθηκαν οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων, που φέρουν την υπογραφή της Bilstein, αναβαθμίστηκε το σύστημα πέδησης το οποίο προέρχεται από την Brembo και επαναπροσδιορίστηκε η λειτουργία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων ώστε να συμβαδίζει με το χαρακτήρα της έκδοσης.
Σύμφωνα με την Opel, το Corsa των 210 ίππων επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει 230 χλμ./ώρα, ενώ για εκείνους που θα θελήσουν να το αποκτήσουν, η τιμή του στη γερμανική αγορά θα ξεκινά από τα 27.650 ευρώ.
Ο λόγος, φυσικά, για την ισχυρότερη -μέχρι σήμερα- έκδοση του δημοφιλέστατου "μικρού" που το πρώτο τρίμηνο του 2011 φιγουράρει στη δεύτερη θέση της ελληνικής αγοράς, πίσω από το Toyota Yaris και μπροστά από τo Ford Fiesta.
Με αφετηρία την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση OPC των 1,598 κ.εκ. και με αλλαγές στα μηχανικά του μέρη, το Corsa Nurburgring Edition έφτασε από τους 192 στους 210 ίππους, ενώ ανάλογη αύξηση παρουσίασε και η μέγιστη τιμή της ροπής αγγίζοντας, πλέον, τα 280 Nm.
Το νέο σύστημα διαχείρισης του κινητήρα και το ανασχεδιασμένο σύστημα εξαγωγής, συμπληρώνει η παρουσία ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο αναλαμβάνει να περιορίσει την απώλεια πρόσφυσης των κινητήριων τροχών και να αναβαθμίσει τη συνολική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην άσφαλτο.
Για το σκοπό αυτό άλλωστε διαφοροποιήθηκαν οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων, που φέρουν την υπογραφή της Bilstein, αναβαθμίστηκε το σύστημα πέδησης το οποίο προέρχεται από την Brembo και επαναπροσδιορίστηκε η λειτουργία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων ώστε να συμβαδίζει με το χαρακτήρα της έκδοσης.
Σύμφωνα με την Opel, το Corsa των 210 ίππων επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει 230 χλμ./ώρα, ενώ για εκείνους που θα θελήσουν να το αποκτήσουν, η τιμή του στη γερμανική αγορά θα ξεκινά από τα 27.650 ευρώ.