Ζήστε τη μοναδική ευκαιρία κέρδους στην Avon

Βρες μας στο Facebook και στο Twitter

Πότε έχω πρόβλημα διατροφικής συμπεριφοράς

Ζούμε σε μια εποχή όπου η εικόνα μας και πως μας βλέπουν οι φίλοι μας και οι συνάδελφοί μας φαίνεται να είναι κυρίαρχο στην καθημερινή ζωή μας.
Παράλληλα με αυτό υπάρχει μια επίμονη εμμονή με το φαγητό και την δίαιτα.
Βομβαρδιζόμαστε με χιλιάδες εικόνες και συμβουλές στο πώς να αποκτήσουμε μια ‘τέλεια γραμμή’.
Συνεπώς, οι διατροφικές διαταραχές απλώνονται σε τέτοια έκταση όπου θα ήταν αδιανόητο να συνέβαινε κάτι τέτοιο πριν 20 χρόνια. Έτσι, έχουν δημιουργηθεί αρκετοί μύθοι και παρανοήσεις. Πολλοί άνθρωποι έχουν μια λανθασμένη εντύπωση πως κάποιος με ψυχογενή διατροφική διαταραχή φαίνεται και συμπεριφέρεται.


Έχω πρόβλημα διατροφικής συμπεριφοράς όταν:
  1. Σκέφτομαι συνέχεια τι θα φάω, πόσο και πότε.
  2. Έχω χαμηλή αυτοεκτίμηση και συχνά νιώθω ντροπή, ενοχή, κατάθλιψη και άγχος.
  3. Προσπαθώ να αρέσω στους άλλους και να ικανοποιώ τις επιθυμίες τους
  4. Είμαι απογοητευμένος-η από την εικόνα του σώματός μου.
  5. Προσπαθώ να κρύβω από τους άλλους το πόσο τρώω.
  6. Καταναλώνω μεγάλες ποσότητες φαγητού χωρίς να το απολαμβάνω και νιώθω τύψεις γι αυτό.
  7. Μερικές φορές χρησιμοποιώ επανορθωτικές συμπεριφορές (πρόκληση εµέτου, χρήση καθαρτικών και διουρητικών, αυστηρή δίαιτα, έντονη σωµατική άσκηση) προκειμένου να διατηρήσω το βάρος μου.
  8. Όταν τρώω πολύ νιώθω σαν να προσπαθώ να γεμίσω ένα κενό μέσα μου που δεν γεμίζει ποτέ.
  9. Αρνούμαι την τροφή σε τέτοιο βαθμό ώστε να κινδυνεύει η υγεία μου.

Leave a Reply