Ζήστε τη μοναδική ευκαιρία κέρδους στην Avon

Βρες μας στο Facebook και στο Twitter

Φτιάξε βραχιολάκι για το χέρι σου εύκολα!!!

Θα χρειαστούμε για την κατασκευή:

  • Αλυσίδα
  • Φυλακτά
  • Βελόνες με κεφάλι (όσες και οι χάντρες που θα χρησιμοποιήσω)
  • 8 χάντρες μάτι της τίγρης 8mm
  • 9 χάντρες κοράλλι λευκό 4mm
  • 9χάντρες τυρκουάζ 4mm
  • Κρικάκια (όσα και τα φυλακτά μου+2 για το κούμπωμα)
  • Κούμπωμα

Βήμα 1
Αρχικά θα σχεδιάσω τον τρόπο που θα φτιάξω το βραχιόλι μου. Βάζω τις χάντρες στις βελόνες, και μοιράζω τα φυλακτά σε ίσες αποστάσεις στην αλυσίδα μου.


Βήμα 2
Αμέσως μετά προσθέτω με κρικάκια τα φυλακτά μου στα σημεία που έχω επιλέξει. Εγώ σε αυτό το σημείο έβαλα και το κούμπωμα γιατί ηθελα να μετρήσω το μέγεθος του βραχιολιού στο χέρι μου.

Βήμα 3
Ξεκινώ να κλείνω τις χάντρες- ματι της τίγρης, στις βελόνες, όπως έχουμε δεί.

Βήμα 4
Για να τις προσθέσω τώρα στην αλυσίδα μου , στα σημεία που έχω επιλέξει από το βήμα 1. Ξεκίνησα με τις μεγαλύτερες χάντρες για να έχω σήμεια αναφοράς και να βρώ πιο ευκολα τις θέσεις για τις μικρότερες.

Βήμα 5
Τώρα θα κλείσω τις μικρότερες χάντρες μου στις βελόνες .

Βήμα 6
Τις τοποθετώ στις θέσεις που έχω επιλέξει και σιγά σιγά τις προσθέτω ανοίγοντας την θηλία και περνώντας την στους κρίκους της αλυσίδας στα σημεία που έχω επιλέξει.

Μόλις τελειώσω την τοποθέτηση και της τελευταίας χάντρας το βραχιόλι μου είναι έτοιμο! Μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον χάντρες και φυλακτά εάν σας φαίνεται φτωχό, αλλά και να μειώσετε αν σας φαίνεται βαρύ! Ο σχεδιασμός γίνεται πάντα με τις δικές σας προτιμήσεις και μπορείτε να κάνετε άπειρους συνδυασμούς σε χρώματα και υλικά!


Leave a Reply