Ζήστε τη μοναδική ευκαιρία κέρδους στην Avon

Βρες μας στο Facebook και στο Twitter

Διαφορά απόψεων ανδρών και γυναικών


ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ


Ναι = όχι......


Όχι = Ναι


Έχω πονοκέφαλο = Ούτε να το διανοηθείς....

Λυπάμαι = Θα με θυμηθείς


Χρειάζομαι = Θέλω


Αποφάσισε εσύ = Η σωστή απόφαση είναι προφανής


Κάνε ότι καταλαβαίνεις = Αυτό θα μου το πληρώσεις


Πρέπει να μιλήσουμε ΄Έχω να σου κάνω παράπονα


Φυσικά κάν’ το άμα το θέλεις = Μη το τολμήσεις να το κάνεις


Δεν τσατίστηκα = Φυσικά και τσατίστηκα!


Είσαι και πολύ άνδρας = Μήπως είναι καιρός να ρίξεις κανένα ξύρισμα;


Σήμερα είσαι πολύ ευγενικός μαζί μου = κάποια πουστιά έχεις κάνει


Σβήσε το φως = ΄Έχω κυτταρίτιδα


Η κουζίνα δεν με βολεύει καθόλου = Θέλω καινούργιο σπίτι /διαμέρισμα


΄Άκουσα έναν θόρυβο = ΄Έχω καταλάβει ότι σε πήρε ο ύπνος


Μ’ αγαπάς; = Θέλω να σε ρωτήσω για κάτι ακριβό

Πόσο πολύ μ’ αγαπάς; = ΄Έκανα κάτι που μάλλον δε θα σ’ αρέσει


΄Όχι τίποτα! Ειλικρινά! = Απλά, είσαι πολύ μαλάκας, ρε παιδάκι μου.




ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ


Έχω πονοκέφαλο = Έχω πονοκέφαλο


Είμαι κουρασμένος = είμαι κουρασμένος


Νυστάζω = νυστάζω


Θες να πάμε σινεμά; = θέλω να βρεθώ τελικά στο κρεβάτι μαζί σου


Πάμε για φαγητό; = θέλω να βρεθώ τελικά στο κρεβάτι μαζί σου


Μπορώ να σε ξαναπάρω τηλ.; = θέλω να βρεθώ τελικά στο κρεβάτι μαζί σου


Είπα κάτι λάθος; = Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μου πρήζεις τ’ αρχίδια


Είπα κάτι λάθος; = Τι ψυχολογικό υστερικό τραύμα βιώνεις αυτή τη στιγμή;


Βαριέμαι = θες να πάμε στο κρεβάτι;


Σ’ αγαπώ = Ναι, αλλά τώρα θα πάμε στο κρεβάτι


Και εγώ σ’ αγαπώ = ακόμα δεν είσαι στο κρεβάτι;


Ναι μ’ αρέσει αυτό το φόρεμα = και τσουβάλι να φόραγες το ίδιο μου κάνει, αγόρασέ το να τελειώνουμε.

Leave a Reply