Ζήστε τη μοναδική ευκαιρία κέρδους στην Avon

Βρες μας στο Facebook και στο Twitter

Ο Μπεγνής μιλάει για τηλεόραση

Αποκαλυπτικός ήταν ο Μέμος Μπεγνής σε συνέντευξη που παραχώρησε στο "Λοιπόν". Ο ηθοποιός μίλησε για την κατάσταση που επικρατεί στην τηλεόραση... ενώ εξομολογήθηκε ότι "έχει κλάψει από έρωτα".

Ο δημοφιλής ηθοποιός έδωσε απαντήσεις και για όλα όσα γράφτηκαν μετά τη δήλωση του ότι το 95% των εκπομπών στην τηλεόραση είναι σκουπίδια. "Δεν είπα ποιες εκπομπές. Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται. Άρχισαν να λένε ότι με έχει “φτύσει” η τηλεόραση.

Ποια τηλεόραση, αυτή που δεν υπάρχει πια εδώ και δύο χρόνια; Δύο σίριαλ γίνονται. Να παίρνω ψωροδίφραγκα; Τηλεόραση πια κάνουν οι κομπάρσοι, δες Alpha, “Οικογενειακές ιστορίες”. Με έχουν καλέσει δύο φορές στο “Dancing with the Stars” και δεν έχω πάει. Είναι επιλογή μου να μην είμαι μέρος αυτής της κατάντιας της τηλεόρασης. Δεν θέλω να υπάρχω σε αυτή την τηλεόραση. Δεν με ενδιαφέρει, λέω τα πράγματα όπως είναι".

'Οσο για το εάν έχει πέσει "στα πατώματα" για κάποια σχέση που χάλασε, ο Μέμος Μπεγνής είναι ειλικρινής. "Έχω κλάψει πάρα, μα πάρα πολύ για μία σχέση που έφυγε. Δεν μπορούσα να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτόν τον άνθρωπο. Το έπαθα μία φορά και για δύο μήνες ήμουν χάλια".

Leave a Reply